Надання логопедичних послуг у системі освіти
Учитель-логопед: Денисюк Тетяна Сергіївна
Освіта: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Графік роботи логопедичного пункту
Вівторок 12:50-15:30
Середа 13:30-15:30
П’ятниця 13:00-15:30
Основні напрямки роботи:
1. Обстеження учнів ліцею з метою виявлення дітей із мовними порушеннями.
2. Діагностика мовленнєвих порушень.
3. Зарахування до логопедичного пункту учнів, які мають мовні недоліки та виправлення їх.
4. Корекція порушень усного й писемного мовлення.
5. Співпраця з учителями, батьками з профілактики мовних порушень.
6. Проведення консультацій для учнів, учителів, та батьків.
До уваги батьків, діти яких займаються з логопедом!
1. Дитина має бути готовою до роботи з логопедом, тому що її свідоме бажання виправити звуки має велике значення.
2. При виправленні певного звуку не звертайте увагу на інші спотворені звуки.
3. Матеріал має відпрацьовуватися послідовно, а не вибірково. Пропуски окремих етапів роботи впливають на якість виправлення вад мовлення.
4. Перехід від одного етапу до наступного відбувається тільки при засвоєнні попереднього матеріалу.
5. Кожний виправлений звук необхідно відразу вводити в розмовно-побутове мовлення.
6. Активно допомагайте дитині й вимагайте від неї виконання завдань.
7. Дитина повинна займатися щоденно по 15 - 20 хвилин, виконувати завдання перед дзеркалом, працювати як над новим, так і попереднім завданням.
Поради батькам
1. Розмовляйте з дитиною кожну вільну хвилину.
2. Спонукайте до звуконаслідування, промовляння перших правильних слів.
3. Якомога більше залучайте дітей до ігор, розповідайте казки, розучуйте пісні, загадки, скоромовки, вірші.
4. Ні в якому разіне повторюйте неправильну вимову дитини! Пам'ятайте, що дитині потрібно чути лише правильну мову!
5. Не позбавляйте дитину спілкування з однолітками та старшими дітьми.
6. Заохочуйте словесну творчість дітей! Спонукайте їх до складання лічилок, чистомовок, загадок, віршів.
7. Уважно ставтеся до запитань вашої дитини! Ваша відповідь повинна бути чіткою, доступною, зрозумілою малюкові , спонукайте дитину до запитань.
8. Кожне незрозуміле слово поясніть дитині. Привчайте дітей до вживання слів відповідно до літературної норми!
9. Виправляйте мову дитини!
10. Не втручайтесь у дитячі розповіді, спочатку вислухайте дитину, а потім виправте помилку.